Thursday, September 4, 2014

Cinta Monyet?

Masa masuk form 1 di Sekolah Menengah Mahang (sekarang SMKM) tahun 1993... asyik kena gosip dengan sorang budak pompuan nie. Cun jugak. Baik pulak tue. Nama dia Yati.

Asyik-asyik dok dikenen-kenenkan dengan dia. Lepas tue ada kawan cakap Yati kirim salam. Aku pulak jenis malu-malu. Taknak dengar dan takmau percaya. Tapi dalam kelas asyik terpandang-pandang dia masa cikgu dok di depan. Rasanya masa tue memang jantung dah dup dap bila tengok dia. Rasanya dah start suka kat Yati tapi aku masih jual mahal, tak mengaku dan takmau layan.

Masuk form 2, masuk sekolah sekejap aku pulak yang kena pindah sekolah ke MRSM Gerik. Dah kena berpisah pulak dengan Yati... bila kat MRSM gerik baru la aku berani kirim salam kat Yati. Tak lama lepas tue siap kawan aku sampaikan pesan dari Yati... dia dah ada boyfren. Sapa suruh jual mahal dulu.

Frust!!! :(

No comments:

Post a Comment